نکات مهم هنگام خرید صندلی تاشو
نوشته شده توسط : ساحل

صندلی تاشو چیست؟
صندلی سفری تاشو ، یک صندلی آسان و بسیار کاربردی برای همگی خانواده ها است . این صندلی در عین راحتی زیاد ثابت می باشد . بدنه اصلی از جنس فلز و گروه ها نیز از فلز با پوشش رنگ کوره ای تولید شده اند .
این صندلی ها همانطور که از نامشان مشخص است به نوع ای طراحی شده اند که در ابعاد زیاد کوچکی جمع و جور می شوند و در هنگام استفاده بستری آسان را برای نشستن یا طویل کشیدن فراهم می کنند. اغلب مردم در اثناء سفر این صندلی ها را با خویش حمل می کنند زیرا به چهره فشرده می توان آن را در جعبه عقب ماشین جا عدل یا زیر پا قرار داد و در سفر متعلق به کاربرد نمود. صندلی تاشو سفری در اندازه ها و سایز های مختلفی ارائه می شود و بنا به گونه دربایستن کسان باره بهره‌گیری قرار می گیرد. این صندلی ها دربرگیرنده گونه ها مدل های حائز تکیه گاه، بدون تکیه گاه، دارای رویه های طبی و … می باشند. صندلی های تاشو طبی دارای رویه ی نرم و مواج هستند که نسبت به دیگر مثال های تاشو راحتی اکثریت را فراهم می کنند. این نوع از صندلی تاشو سفری با قرار دریافت فرد روی آن منعطف می شوند و فرم تن شخص را به خود می گیرد. در مدل های صندلی تاشو طبی دارای تکیه گاه پشتی و تکیه گاه صندلی باید به گونه ای طراحی شود که استاندارد بوده و قسمت گودی کمر را پوشش دهد و به آن فشار وارد نکند. در پیوسته به ویژگی های بیشتری از این صندلی ها می پردازیم.

ویژگی هایی که در اثناء خرید صندلی تاشو ارزان باید به آن دقت کرد:
صندلی های تاشو بخش دار: معمولا به کارگیری صندلی تاشو سفری دسته دار بیشتر توصیه می شود زیرا از آویزان شدن دست ها در کنار های صندلی بازدارندگی می کند و باعث می شود دانستن خستگی کمتری در هنگام نشستن روی صندلی بر فرد وارد شود.
صندلی تاشو حائز سایبان: بعضی از انواع صندلی تاشو سفری به اتفاق با سایه بان طراحی می شوند. این صندلی ها یک انتخاب خوب محسوب می شوند زیرا باعث می شود که افراد با وجود نور آفتاب نیز بتوانند از آن کاربرد کنند و در نبود آفتاب قسمت سایبان را متمایز کنند.
صندلی تاشو چند نفره: این صندلی ها می توانند در سایز های مختلف تک نفره، دو نفره و … عرضه شوند که هر کدام خاصیت های خود را دارند و بنا به میزان استعمال آن می توانید آنها را تعبيه نمایید.
جنس بدنه ی صندلی تاشو سفری: توجه به جنس بدنه ی صندلی در اثناء خرید از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا هرچقدر مرغوب تر باشد و استقامت آن بهتر باشد، کیفیت بهتری را ارائه خواهد عدل و دوام بیشتری خواهد داشت. جنس بدنه ی صندلی های تاشو بیشتر از آلیاژ آهن بسیار ثابت که دارای ویژگی ضد زنگ زدگی هستند و در بعضی از گونه ها سایر از آلومینیوم ثابت می باشد. گونه ها دیگری از این صندلی ها نیز وجود دارد که از پلاستیک فایبر گلاس ساخته شده اند و کیفیت احسان را دارا می باشند. مثال های ساخته شده از آلومینیوم و فایبر گلاس سبک تر هستند. پارچه ی رویی این صندلی ها معمولا از الیاف زیاد نرم برزنت یا پلی استر فرآوری می شود





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: